2013. június 13., csütörtök

Szimplakert - vega lecsó?

Előző héten a Szimpla Kertben játszottunk. Itt már többször voltunk és még leszünk is, úgyhogy igyekszek majd mindig mást kóstolni és arról beszámolni. Most előre tudtam mit fogok enni, mert tavaly ősszel, már kóstoltam a lecsót és koncert után éhesen, nagyon jól esett.
Nem vagyok nagyon otthon romkocsmák terén, de szerintem a Szimpla az egyik leglátogatottabb ilyen téren. Egyébként a Kazinczy utcában található, mint szinte az összes romkocsma. Amúgy nagyon hangulatos, óriási belső térrel, ganggal, külön koncertteremmel, ami új hangszigetelést kapott fél éve, így semmi nem szűrődik ki. Ez egy felől jó, mert a szomszédok és a kint beszélgetők se moroghatnak, viszont, aki koncertre tévedne be, vagy éppen két szám között egy cigit szív el, nem hallja, hogy most akkor bent elkezdtek-e már játszani, vagy merre kell menni. 
Éjszaka olyan nagy itt az élet, és annyi a külföldi, hogy egy gombostűt is nehéz leejteni. Engem személy szerint az ekkora tömeg már nem vonz. Pláne, hogy az óriási hangzavarban nagyon nehéz érteni egymás szavát. Azon felül, hogy az illemhelyeket azért jóval igényesebben kéne tartani, és ráférne némi felújítás a helyre, van bája így is.
Nos, rátérve a központi kérdésre, gondoltam lecsót rendelek, hiszen múltkor olyan finom volt. 850ft-ba kerül, ami nem éppen olcsó, de szép adag. A romkocsmák nem a legolcsóbb helyek közé tartoznak, amit nem bírok felfogni. Bár a Szimpla még az olcsóbbak közé tartozik. Ha, valaki tudja a választ, miért nem, szívesen meghallgatom!


10 perc alatt el is készült. Jár hozzá két szelet kenyér. Elkezdtem enni, de valahogy nem jött az az íz, amit fél éve éreztem. Ez nem tudom minek köszönhető. Adagra is kisebbnek tűnt, nem is volt annyira szaftos, de ami a legjobban fájt, hogy kolbász nem volt benne. Na, jó. Egy vékony karika. Össz-vissz.... Határozottan emlékszem, hogy a múltkori tényleg úgy meg volt pakolva és kolbász is jócskán volt benne, hogy alig bírtam vele. Most viszont elég szerény volt minden tekintetben. Amúgy ízre még mindig finom, és zamatos, de ez azért bosszant. A kenyér viszont tetszett. Gyanítom, hogy valami házi kenyér. Bár, bolti toast kenyérnek tűnik, és meg is rémültem, már tapintásra is éreztem, hogy ez nem az. Nagyon sűrű az állaga, még meleg volt. Puha, ízletes. Szerintem helyben készítik, ami plusz pont. 
Összességében finom volt, de elmaradt az előzőekhez képest. Az ára is picit több a kelleténél, de ízre finom, ami valamelyest kompenzál.



Teszt időpontja: 2013 június 5.  1075, Budapest Kazinczy utca 14.


Dani

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése